Justin Bieber heeft een speelgoedfabrikant op de kosten gejaagd. De populaire tiener zanger heeft zijn kenmerkende kapsel aangepast. Dit kostte het bedrijf dat de Justin Bieber pop produceert 100.000 dollar. Ze moesten al het speelgoed van de nieuwe coupe voorzien.
Weg kapsel
The Bridge Direct directeur zegt tegen CNN over het voorval begin dit jaar: “Iedereen kwam bij elkaar in de vergaderruimte en we keken met z’n allen naar wat afbeeldingen. Ineens realiseerden we ons dat het handelsmerk van Justin Bieber was verdwenen. De eerste collectie Bieber poppen verschijnt in herfst en deze waren al in productie. De volgende collectie zal dus pas het nieuwe kapsel hebben.”
Kritiek
Afgelopen februari maakte Bieber een eind aan zijn wereldberoemde kapsel. Het afknippen van zijn ‘handelsmerk’; de naar voren gekamde haren, leverde erg veel kritiek op van fans. Ook werd de lok van zijn afgeknipte haren geveild op eBay, die leverde maar liefst 40.668 dollar op.
Bron: CNN
Foutje gezien? Mail de redactie.
Laatste berichten van Artiesten Nieuws (toon alles)
- Volbeat aankomend najaar naar Ziggo Dome en Ahoy - 6 maart, 2025
- Neil Young en Van Morrison naar Stadspark Groningen - 25 februari, 2025
- John Fogerty brengt muziek CCR naar Ziggo Dome - 24 februari, 2025
- Disturbed en Megadeth samen naar Ziggo Dome Amsterdam - 24 februari, 2025
- Concert in het buitenland gepland? Deze dingen moet je weten - 24 december, 2024